Final destination?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen N. Schurink - WaarBenJij.nu Final destination?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen N. Schurink - WaarBenJij.nu

Final destination?!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeroen N.

11 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Beste vrienden, vriendinnen, familie en vage kennissen


Zoals uit vorig bericht wel duidelijk werd zit mij reis door zuidoost Azië er op. De terugreis is voorspoedig verlopen. Wel stond de eerst file alweer in de tunnel uit het vliegtuig voor een extra paspoort controle. Ook was het even schrikken bij de extra verscherpte controle op gekopieërde DVD’s, valse kledingstukken en nep brillen.
Uit de berichten die ik geschreven heb op mijn weblog en die jullie naar mijn idee met veel plezier gelezen hebben en natuurlijk alle foto’s die ik heb geplaatst (die overigens ge-update zijn bij alle berichten) kunnen jullie opmaken dat ik een geweldige vakantie achter de rug heb.

Ondanks dat het allemaal anders gelopen is dan gepland heb ik van iedere dag optimaal gebruik willen maken en ook jullie in mijn vakantie vreugde willen laten meedelen. Anderzijds heb ik het ook als heel prettig ervaren om mij weblog bij te houden. Niet alleen omdat het een mooi stukje naslagwerk is waar ikzelf nog veel in zal kunnen lezen, maar ook was het geweldig te horen dat jullie mijn reis volgden en dat mijn stukjes leesvoer gewaardeerd werden als fijne werkonderbreking of als leuke thuiskomer na een dag hard ploeteren.

Omdat vakantie nu eenmaal iets is wat plezierig hoort te zijn en dit in mijn geval aardig tot zeer goed gelukt is, wil ik graag een aantal mensen bedanken voor de bijdrage die zij hebben geleverd aan het succesvol worden van mijn reis.

In de eerste plaats natuurlijk mijn ouders, die ondanks alles mij het volle vertrouwen gaven in zowel mijn reis, als het in het buitenland volbrengen van mijn Bachelor Scriptie. Daarop volgend Hilko die als laatste man de final touch gaf aan mijn thesis en hem op tijd bij de juiste personen bezorgde. Ook dank ik hem voor het lenen van zijn Digicam die de foto’s van de eerste 4 weken hebben voortgebracht.

In de tweede plaats de IB-Groep die het geheel financieel medemogelijk heeft gemaakt. Zonder hen was ik nooit zo ver gekomen als dat ik ben geweest.

Uiteraard de KLM die mij de mogelijkheid gaf, of eigenlijk dwong, een nieuw ticket te boeken, ook al kostte me dat weer een aardige duit. Het zal er inderdaad wel op neer komen dat het m’n eigen schuld was, maar de service was ver te zoeken.

In Singapore heb ik veel plezier beleefd aan de middagen aan het zwembad, de avonden chillen met een borrel en de super locatie voor Nederland - Portugal (ondanks het resultaat) met Jan Willem, ook hiervoor mijn dank!

Grote waardering gaat uit naar de mensen met wie ik gereisd heb, ieder had z’n eigen verhaal, maar mijn verhaal was toch wel degene die men (na iedere keer het ontmoeten van nieuwe mensen) toch wel dromen kan. In het bijzonder aandacht voor Robert V (Dutch) van wie ik een heel mooi deel van zijn reis heb kunnen kopiëren en Sam M (Aussie) met wie ik ontzettend veel lol heb beleefd.

Graag wil ik mijn lieve oma postuum bedanken voor het foto toestel dat ik heb kunnen aanschaffen van de middelen die zij ter beschikking heeft gesteld naar aanleiding van het behalen van mijn Bachelor Health Sience op 31 juli 2006.

Tot slot wil ik alle mensen die mijn weblog gelezen hebben bedanken. In nog geen 6 weken tijd heb ik ruim 3400 hits gehad, wat inhoud dat er per week ruim 500 mensen keken, wat er gemiddeld ruim 70 per dag zijn. In het bijzonder waardeer ik alle mensen die een bericht hebben achter gelaten naar aanleiding van mijn berichten of een boodschap ter ondersteuning van mijn gemoedstoestand ten tijde van mijn reis.

En uiteindelijk niet te vergeten de persoon die deze hele reis mede heeft mogelijk maakt. We zullen haar niet met naam en toenaam noemen, maar iedereen weet inmiddels over wie het gaat. Zonder haar had ik mijn reis nooit op deze manier kunnen voltooien. Mijn dank hiervoor is groot.

Ten einde dit schrijven wil ik iedereen melden dat ik inmiddels heb besloten Maastricht te verlaten en mijn studie voort te zetten in Rotterdam. Na 5 jaar lang het Bureau Onderwijs, de Examen Commissie en de Commissie op Beroep van de Examens lastig te hebben gemaakt, lijkt het mij verstandig te verkassen en mijn capaciteiten verder te ontplooien en in de randstad een Master Zorgmanagement te gaan volbrengen. Het streven is binnen 1 jaar.

Tot spoedig in het Nederlandsche!
Uiteraard blijven reacties meer dan welkom……….

  • 11 Augustus 2006 - 15:01

    Alexander:

    Je hebt er ook weer een mooi einde aan gebreid! Veel succes met je Master! En ik kom nog een keer langs.
    groetjes alexander

  • 11 Augustus 2006 - 17:20

    Sophie:

    Hi Jeroen,
    Jij ook bedankt voor je mooie verhalen!

    Kus Sophie

  • 11 Augustus 2006 - 18:50

    M:

    Gelukkig dat je zoveel van die mooie landen hebt kunnen zien en ons er van hebt laten meegenieten. Een strandvakantie is toch ook niks voor jou, je bent daar veel te sportief voor, je verhalen zijn voor iedereen spannend en soms met emoties.

  • 11 Augustus 2006 - 23:46

    Marieke:

    Geweldige reis! Houd het zeker in gedachte, lijkt me een mooie ervaring! Je verhalen waren leuk om te lezen.
    Nu heel veel succes gewenst met je nieuwe start in Rotterdam aan de Master en ook veel plezier natuurlijk! Ietsje dichterbij, dus als je een leuk adresje hebt ben ik wel in voor een uitje Rotterdam :)
    xxx zusje

  • 13 Augustus 2006 - 08:37

    Nel:

    Wat heb je een mooi reisverslag gemaakt. Ik ga het op mijn gemak nog eens helemaal lezen. Zijn zelf net een weekje terug van vakantie, wij vonden al dat wij veel gezien en gedaan hebben. Jeroen heel veel succes in Rotterdam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen N.

Was onduidelijk maar werd: Amsterdam(Nederland)--> Parijs(frankrijk)--> Singapore(Singapore)--> Bangkok(Thailand--> Changmai--> Changkong--> PakBeng(Laos)--> Luang Prabang--> Vang Viene--> Vientienne--> Siem Reap(Cambodja)--> Phnom Penh--> Bangkok(Thailand)--> Koh Tao--> Koh Phangan--> Bangkok--> Amsterdam(Nederland)

Actief sinds 17 Juni 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 14806

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 15 November 2011

Kenia en Tanzania (+Zanzibar)

28 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Polen en Tsjechië

11 Juni 2009 - 06 Juli 2009

Amman, Syrie en Turkeije

18 December 2008 - 06 Januari 2009

Jordanie en de Palesteinse gebieden

08 September 2008 - 08 Oktober 2008

Amerika

21 Juni 2006 - 02 September 2006

Singapore, Thailand, Laos en Cambodja

29 April 2001 - 10 Augustus 2001

Australië

21 December 2000 - 02 April 2001

Ruim 3 maanden in de sneeuw

21 Juni 2000 - 08 Oktober 2000

Portugal aan de atlantische Oceaan

Landen bezocht: